- koostöö tugisüsteemiga,
- kõneravi vajavate õpilaste väljaselgitamine,
- kõneravi tundide läbiviimine,
- lapsevanema nõustamine,
- vajadusel suunamine teiste spetsialistide juurde.
Töö sisu:
- Töö hääliku, sõna, lause, teksti tasandil;
- foneemanalüüs;
- sõnavaraline töö;
- tehniline- ja funktsionaalne lugemine;
- jutustamisoskuse ja enesekontrolli arendamine;
- kirjutamis-ja lugemispuuete korrigeerimine;
Tulemusliku töö aluseks on:
— ENNETAMINE, võimalikult varajane sekkumine.
— LAPSEVANEMA teavitamine, konsultatsioon, pidev koostöö.
— KLASSIJUHATAJAGA (aineõpetja) tihe kontakt. (Igapäevane suhtlemine, diferentseeritud hindamine, täpne info tunniteemade kohta).
— Vajadusel kaasata töösse PSÜHHOLOOG.
— SOTSIAALTÖÖTAJA abi, kui pere toetus ja koostöö KOOL-KODU jääb nõrgaks.